Kapitel 16 - Dreams Come True

Varje gång det blev lite extra läskigt hoppade Victoria lite närmare och när filmen var slut satt hon i mitt knä, inte att jag klagade direkt. När den var slut hade jag nästan ingen aning om vad filmen handlade om för jag hade bara suttit och tittat på Victoria istället. Hon var så ycket bättre att titta på än filmen.



Victoria's Perspektiv:
Nu var filmen slut och jag hade krupit upp i Harry's famn. Jag skulle kunna sitta här och gosa med honom föralltid. Han var verkligen som en stor och varm "Teddybjörn". Jag satt med huvudet mot hans bröst och andades in hans goda doft. Jag kände att hela jag blev varm av att bara få se på honom, vara nära honom, röra honom. Men såklart så skulle våran gulliga lilla stund förstöras av att Harry's mobil ringde. Jag gick av honom och han gick in i köket för att prata ostört. Jag satte mig ner i soffan igen. Jag kände hur den lilla glödan som värmde inom mig försvann så fort vi var ifrån varandra. Jag har aldrig känt så hör förut. För någon. Inte ens när jag var ihop men Noel(hennes kille som hon gjorde slut med innan hon åkte till England). Harry kom tillbaka med ett litet flin i ansiktet.
- Hey killar! vi måste dra till studion.
- Jaaa! skrek alla i kör.
- Äntligen!!! Det käns som om det var hundra år sedan vi var där sist.
- Och såklart får du förja med gullet, men bara om du vill? sa Harry och tittade på mig.
- Det är klart jag vill förja med! sa jag och gick fram till Harry och kramade om honom.
- Aww! var det enda killarna fick ur sig när vi stod där och myste.
Alla gick sedan till hallen och tog på sig sina skor och jackor. I bilen satt jag i mitten i baksätet. På min vänster sida satt Harry och på min högra sida satt Naill. Bilresan tog inte mer än 15 minuter och sen så var vi framme. När jag klev ut ur bilen så var vi på en stor tom parkering och till vänster om parkeringen fanns det en stor grå byggnad. Jag väntade på att resten av killarna skulle skulle gå ut ur bilen. När alla var ute tog Harry min hand i sin och vi började gå mot ingången. När vi kom in i studion fanns det två soffor, ett litet bord mellan dem, ett enormt bord med säker hundratals knappar på och såklart det lilla rummet som man sjunger i som jag aldrig kan komma ihåg vad det heter. Harry satte sig ner i en av sofforna och tog tag i mina höfter och vände mig och och drog sedan ner mig i hans knä. Killarna och några andra män som var där snackade lite först om vad den skulle jobba med ocg sedan satte dem igång och arbetade. Medans så satt jag bara och njöt av den underbara musiken som dem skapade i det lilla rummet. Jag kunde verkigen vänja mig med det här. Efter ca 2 timmar inne i studion så var den klara och vi satt i bilen på väg hemåt. Jag och Harry satt och höll handen hela tiden. Han var så gullig den pojken.
- Kan inte bara du och jaf göra någonting ikväll? viskade Harry i mitt öra.
Jag gjorde inget annat än att nicka åt vad han just sagt.
- Louis, kan inte du släppa av mig och Victoria hos mig på vägen hem?
- Jasså, så du vill inte vara med oss längre. Nej, men det är okej om det är det du vill! sa han i en ledsen ton och försökte att se upprörd ut. Alla började bara skratta åt honom.
- Tyvärr men ja, jag dissar er den här gången för min fin flickvän här! sa han och kollade på mig och log.
- Okejdå! sa han och försökte att låta sur, men det hållde inte länge.
Efter bara en minut så var han igång och skrattade och flamsade igen. När vi väl var framme så sa vi Hejdå till alla och började gå mot Harry's hus.
- Så vad hade du tänk att vi skulle göra då? frågade jag nyfiket och log mot honom.
- Jag tänkte att vi kanske kunde bada i poolen och sedan ha filmkväll bara du och jag, sa han och log stort.
- Ja, varför inte men jag har inga badkläder med mig Harry.
- Du kan väl bada i underkläder. Det är ju nästan samma sak, sa han och flinade ännu större.
- Okejdå!

Förlåt för den usla uppdateringen :(
Men kommentera gärna vad ni tycker om novellen, bra och dåligt!!!

Av: Rebecca & Sanna :)

Kommentarer
Postat av: N

skiit bra bara det att ni stavade Niall fel annars skiit bra!!<3

2012-02-04 @ 00:14:21
Postat av: Anna

jätte bra! :))

2012-02-07 @ 22:05:31
Postat av: Isabel

Tycker novellen är jättebra!! Men vrf uppdaterar ni så sällan?? Vill ju bara ha meer :D fortsätter ni skriva?? :) xx

2012-03-03 @ 10:56:35
Postat av: Maja P

Kolla gärna in min One Direction novell & kommentera vad du tycker! kram! :)

http://bedersen.blogg.se/category/pedersens-noveller.html

2012-05-05 @ 00:40:54
URL: http://bedersen.blogg.se/
Postat av: JULIA

hittade novellen nu och tycker att den är skit bra ärligt talat :)
diggar designen också :)
Kolla gärna in min om det låter intressant :)

Kram xx

2012-12-02 @ 14:45:12
URL: http://myonedirectionovel.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej! :)
efter ganska exakt 8 månaders paus har jag börjat skriva min novellblogg igen! titta gärna förbi och läs :))

www.beautifulsoul.blogg.se

2012-12-28 @ 13:45:06
URL: http://beautifulsoul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!