Kapitel 15 - Dreams Come True

Hon nickade bara. Vi gick in i hallen och tog av oss våra ytterkläder och gick emot vardagsrummet där resten av killarna var. Jag tog hennes hand och jag tror att hon märkte att jag klämde hennes hand lite extra hårt. Jag var också såklart nervös. Men jag var inte nervös över att dem skulle gilla henne. För det visste jag redan att dem gjorde. Jag var nervös över hur pinsamt killarna skulle göra det för mig nu när vi var tillsammans.






När vi kom in i vardagsrummet så kollade alla killar på mig och Victoria med stora flin i ansiktet. Jag hoppas verkligen inte att dem kommer skämma ut mig alldeles för mycket.
- Killar ni har träffat Victoria förut, sa jag lite försiktigt.
- Hej! sa Victoria med ett vackert leénde.
- Äntligen får vi träffa henne igen, du vet att du kan inte ha henne för dig själv hela tiden det är väldigt själviskt av dig, sa Liam.
Alla skrattade åt vad Liam just sagt och gick mot oss för att hälsa på Victoria. Hon fick en varsin kram av killarna och jag märkte att Louis kramade henne lite extra länge för att retas med mig och såklart funkade det. Jag kände att jag blev lite avundsjuk så när hon hade hälsat på alla så tog jag ett löst grepp om hennes midja och drog henne tätt intill mig. Vi bestämde oss för att grilla. Jag och Victoria gick ut på baksidan för att duka medan killarna gick till köket för att hämta köttet och koka potatisen.
- Harry...?
- Vad är det sweeie?
- Vet du att jag tycker killarna är riktigt trevliga.
- Vad bra! Men jag tycker nästan att dem är lite för trevliiga ibland, sa jag medan jag gick mot henne.
- Jasså?
- Aa, det är bara jag som får vara det.
Jag tog ett löst grepp runt hennes midja och börjde ner mitt huvud mot hennes. Jag kysste henne och hon kysste mig tillbaka. Jag kunde känna att fjärilarna i min mage blev galnare än vanligt. Hon var så underbar. Jag vill bara vara med henne och hålla henne föralltid.
- Hörrni! Ni måste sluta med det här gullandet hela tiden. Ni gör oss avunsjuka ju, sa Niall och skrattade.
Jag slutade att kyssa Victoria och kollade upp och där stod alla killar och glodde på oss och skrattade. Jag är inte säker men jag kan tänka mig att killarna har stått där ett bra tag.
- Vart har ni toaletten någonstans? frågade Victoria och kollade på mig.
- Upp för trappan och andra dörren till vänster, sa jag och log.
- Okej tack!
Jag släppte taget om henne så att hon kunde gå. Hon gick förbi killarna och jag kunde se att killarna kollade efter henne när hon gick. Jag kände mig lite stolt att jag hade en sån vacker och underbar flickvän.
- Jag fattar inte hur DU Harry kunde lyckas att få henne? Hon är så...jag menar hon skulle säker kunna få vem som helt om hon ville, sa Zayn.
- Tack killar! det där var nog det snällaste ni har sagt på länge.
- Ta inte illa upp, du fattar ju va vi menar.
- Jag vet, jag har tur som får vara med henne.
- Så hur går det mellan er då? frågade Liam.
- Det går jätte bra, jag gillar henne verkligen.
- Aww! vår lilla Harry har gått och blivit kär, sa Louis och la handen på min axel.
- Nu kommer hon så vad ni än gör...snälla skäm inte ut mig okej? sa jag tyst.
- Du kan lita på oss kompis! sa Niall.
Det här kommer gå åt pipsvängen tänkte jag medan hon kom ut på baksidan igen. Så fort jag såg henne blev jag knäsvag. Vem vet Louis kanse hade rätt. Jag kanske håller på att bli kär. Ähh...jag ska inte hålla på och var orolig över det nu. Nu ska vi ju ha roligt och Victoria ska få lära känna killarna bättre. När maten var klar satte vi oss ner för att äta. Jag satte mig på mellen Victoria och Zayn. Under hela lunchen satt jag och Victoria och höll händer under bordet. Eller ja, förutom när vi var tvungna att skära köttet då. Vi fick också höra en del pinsama historier om mig såklat. När vi hade ätit klart gick alla in med tallrikarna i köket och alla hjälpte till med att diska. Efter det gick vi in i vårat "biorum" och satte på en film. Det blev en skräckfilm vilket var bra. Jag visste nämligen att Victoria var rädd för dem så jag kunde sitta och hålla om henne under hela filmen. Varje gång det blev lite extra läskigt hoppade hon lite närmare och när filmen var slut satt hon i mitt knä, inte att jag klagade direkt. När den var slut hade jag nästan ingen aning om vad filmen handlade om för att jag hade bara suttit och tittat på Victoria istället. Hon var så mycket bättre att titta på än filmen.

Här har ni ett till kapitel. Förlåt för den sämsta uppdateringen någonsin men det är lov och vi har lite annat att göra så....ja. Men vi ska försöka att bättra oss.
Det här kapitlet är ur Harry's Persektiv, tänkte att det kunde bli lite kul.
Kommentera vad ni tycker!!!!!
Av: Rebecca & Sanna ;)


Kommentarer
Postat av: M

Asbra! :D

2012-01-04 @ 12:45:32
Postat av: Anonym

Läs gärna min ! :D

2012-01-07 @ 21:48:02
URL: http://beautifulsoul.blogg.se/
Postat av: Isabel

Äääälskar verkligen eran novell!! Men kommer det komma fler kapitel? Såg att ni inte hade skrivit på jättelänge men vill verkligen ha en fortsättningen på er grymma novell!! En av de bästa jag läst! :)

2012-01-29 @ 22:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!