Kapitel 7 - Dreams Come True

Harrys Perspektiv:
Jag hade precis ringt en taxi ocg bett den köra Victoria hit till konserten. Hoppas bara att det inte var för mycket och att det inte är för självklart att jag gillar henne. Jag vet inte riktigt vad det är men hon verkar vara riktigt rolig och snäll. Jag blir bara glad av att se henne och så är hon ju super snygg. Hon är så söt också när hon gör bort sig och rodanr. Jag hoppas bara inte att hon tycker jag är jobbig som kommer hen till henne och plingar på och ber henne möta mig här. Jag vill bara göra de här så smidigt dom möjligt. Helt plötsligt ringer det på min mobil och jag tig upp den och kollade på displayen. Det var hon.

-  Hej! svarade jag lite nervöst.
-  Hej! jag är framma om en minut så du kan väl fråga om någon kan komma ut och möta mig?
-  Okej! va bra och visst gör jag det.
Jag la på och la ner mobilen i fickan. Jag märkte att killarna stod och tittade på mig så jag vände på mig och gick till dem.
-  Vad? frågade jag lite stöddigt.
-  Harry,Harry...du vet att du kan berätta allt för oss, sa Louis och flinade.
-  Vadå?
-  Ja, tjejen du pratde med såklart du är ju helt röd i ansiktet. Är du nervör för att träffa henne eller? frågade Liam med ett ännu större flin i ansiktet.
-  Va, är jag röd i ansiktet? sa jag och började rodna ännu mer.
-  Aha så du är nervös för att träffa henne. Är det hon som du stannade och pratade med innan vi åkte hit?
-  Kanske...
-  Han var söt, sa Zayn.
-  Jag vet, men hon är "off limits"!
-  Jaja vi ska inte göra nått Harry, ta det lungt.
Victorias Perspektiv:

Jag gick ut ur taxin och såg att det stod en vakt och tittade på mig. Han började gå mot mig.
-  Är det du som är Victoria? frågade han vänligt.
-  Aa det är jag, svarade jag lite osäkert.
-  Följ med mig så ska jag visa vägen.
Jag sa inget mer utan gick bara med honom. Vi gick runt nästan hela byggnaden och in i en stor grå dörr. När vi kom in så var det massor av folk som sprang runt med en massa sladdar och annat i händrena. Det är här alla som fixar scenen måste jobba tänkte jag. Vi fortsatte och gå. Tillslut kom vi till en jätte lång korridor. Han stannade vi en av dörrarna som det stod "One Direction" på. Han knackade på och Harry öppnade dörren. När han såg att jag var med så gick han snabbt fram till mig och kramade om mig. Jag stod bara där och njöt av hans närhet. Men som tog slut alldeles för snabbt av att några stod bakom Harry och busvisslade åt oss. Det var resten av bandet. Vi vände oss om och tittade på dem och jag såg att Harry rodnade. Vad gulligt.
-  Låt inte oss störa er, sa Niall och flinade.
-  Haha jätte kul...sa Harry lite ironiskt.
-  Hej! Det är jag som är Victoria, sa jag och gjorde en liten hälsnings skest med handen.
-  Tro mig, vi vet redan vem du är. Harry här har berättat hur mycket som helst om dig.
-  Bara bra saker hoppas jag.
Alla skrattade lite och jag såg hur Harry rodnade ännu mer över vad hans vänner hade sagt till mig. Han var så söt när han rodnade. Jag hade bara lust att krama om honom och vara i hans famn igen.
-  Ja som du redan har märkt så är det här är mina otroligt skämmiga vänner Niall, Louis, Zayn och Liam.
-  Vadå skämmiga? sa Louis och låsades att vara förvånad.
Killarna kom fram till mig och gav mig en varsin kram. Jag kunda inte fatta det att jag står nu, här i One Directions loge och snackar och kramar killarna. Alla var så himla snygga och coola men Harry var såklart snyggast av dem. Vi satt och snackde och skrattde ett litet tag medans det kom in massor av fans och väntade på att dem skulle börja. Jag satt bedvid Harry hela tiden och jag märkte att han stirrade på mig ibland. Det kunde inte bli bättre än så här. Efter ett litet tag kom det in en man som sa att dem var tvungna och gå för att göra sig redo för att gå upp på scenen. Harry visade vart jag skulle gå för att komma ut till publiken till min plats. Jag kramade honom och önskade killarna lycka till och gick och satte mig bland alla andra fans. Jag hade nog den bästa platsen av alla, längst fram i mitten. Så jag såg precis allting under hela konserten. Jag märkte att lite då och då så fick jag ögenkontakt med Harry och han blinkade åt mig. Jag hade en sån tur att det var ganska mörkt inne i rummet så han kunde inte se att jag rodnade. När konserten var slut så kom det fram en vakt till mig och sa att Harry ville att jag skulle komma till deras loge igen. Den andra tjejerna som stod bredvid mig kollade på mig och jag såg att dem var avundsjuka på mig. Jag följde med vakten till deras loge. När jag kom in i rummet så kom Harry fram till mig och mötte mig med det vackraste leendet jag någonsin sett. Han tog ännu ett steg fram mot mig och kramde om mig. Jag la mina händer runt hans hals och jag kände hur han var helt svettig. När vi släppte tagen om varandra så kollade han in i mina ögon och jag kände hur jag blev alldeles kväsvag.
-  Du var jätte bra, slank det ut ur min mun och jag rodnade lite och kollade ner i marken.
-  Tack!
-  Uhhm...Vi andra då? frågade Liam med ett smile i ansiktet.
-  Såklart så var ni också bra.
-  Tack! svarade han och log lite stolt.
-  Eh...Jag undrade bara om du ville hänga med mig och grabbarna. Vi hade tänkt att gå och äta någonstans? frågade Harry.
-  Det skulle vara jätte kul. Men bara om det är okej med er andra också jag vill inte störa?
-  Det är klart att du ska följa med, sa Harry och kollade på killarna.
Alla fyra stod bara och nickade och log. Jag gick och satte mig i soffan för att vänta på killarna. Dem skulle bara byta om till nya rena kläder. När dem kom tillbaka så gick vi till deras bil och började köra mot resturangen. Vi hade jätte roligt och trevligt. När vi hade varit där i ca 2 timmar var klockan redan elva. Vi gick tillbaka till bilen och killarna insisterade på att köra hem mig även fast jag sa att jag kunde ha tagit en taxi hem till mig.
-  Så då var vi framma, sa Louis.
-  Jag följer dig till dörren, sa Harry och log mot mig.
-  Okej, svarde jag bara och log.
Harry öppnade min dörr och hjälpte mig ut ur bilen. Jag ropade hejdå till resten av killarna som satt kvar i bilen och den ropade hejdå tillbaka. Vi gick helt tysta tätt intill varandra till min dörr. Vi båda stannade på min dörrmatta som var utanför min dörr. Vi ingenting utan bara stod och tittade på varandra. Jag märkte att Harry böjde sig lite neråt mot mitt ansikte och jag kände hur jag blev mer och mer nervös destå närmare han kom. Tillslut var det bara ett par centimeter mellan våra läppar. Han la sin högra hand på min midja och den andra på min kind och våra läppar möttes i en perfekt kyss. Jag satte mina armar runt hans hals och besvarade kyssen. Det kände nästan som om jag lyfte från marken. Det var helt underbart och jag ville aldrig släppa taget om honom. Men jag var tyvär illa tvungen. Jag tittade in i hans ögon och bara log.
-  Wow! var det enda som kom ut ur Harry's mun.
-  Det kan man verkligen säga. Jag är verkligen ledsen men jag måste gå innan mamma och pappa har märkt att jag lämnat huset.
Han kollade på mig som ett frågetäcken. Men jag orkade inte berätta för honom nu att jag hade smygit hemmifrån för att få träffa honom.
-  Jag berättar en annan gång, sa jag och log.
-  Okej!
Vi sa hejdå till varandra och jag gick in genom dörren. När jag kom in så såg jag mamma och pappa stå där med armarna i kors och tittade på mig med stränga blickar. Åhh, nej nu är jag körd tänkte jag.

Vad tror ni kommer hända nu? Tror ni att hon kommer att berätta vart hon har vart hela kvällen eller kommer hon att ljuga om det? Kommentera vad ni tror så kommer nästa kapitel upp snabbare!

Av: Rebecca & Sanna :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Länka kanske? :) Länkar tillbaks :)

2011-11-27 @ 22:40:23
URL: http://timeforonedirection.blogg.se/
Postat av: Sofia

ASYYYYM

2011-11-27 @ 22:47:32
URL: http://directionstorys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!