Kommer snart...

                                                 




Ja, som ni ser så säger ju rubriken allt. Vi kommer antagligen att lägga upp ett nytt kapitel idag eller så kommer det imorgon. Jag (Rebecca) ska nämligen börja på ett nytt kapitel idag och jag vet inte om jag hinner skriva klart det till idag. Och vi är sååå ledsna att det inte har kommit upp ett nytt kapitel tidigare. Men vi har bara haft mycket att göra och så har vi typ inga ideér kvar.
Vi vill oxå säga TACK till alla som fortfarande följer våran blogg även fast att uppdateringen har varit jätte dåligt. Men som sagt det kommer upp ett nytt kapitel så snart som jag är klar med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!